×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent (GSA) @ wyndham Bangkok Queen Convention Centre

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

มัธยมศึกษาตอนปลาย

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Good communication skills.

- Good Interpersonal Skills.

- Proficient in the use of Microsoft Office and Front Office System.

- Fluent in English.

- Second foreign language is preferred.

รายละเอียดงาน

Greet all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest?s

name at every opportunity.

- Register and rooms all arrivals according to established procedures.

- Maintain intimate knowledge of departmental standards and procedures.

- Perform check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered

completely into the hotel systems in accordance with reservation.

- Maintain cashier float and ensures accurate daily report of all money received.

Do everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service.

สวัสดิการ

- Competitive Salary
- Service charge
- Meals allowance 2,000 THB
- 5 working day per week
- Public Holiday
- Vacation 10 days per year
- Social Security
- Group Insurance
- Staff activities
- Bonus (Depend on company's Profit)

Service Charge

มิถุนายน 2023 image
13,751.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

ปิดรับสมัครแล้ว